diplomski rad
Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:425897

Perković, Antonija
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Perković, A. (2019). Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897

Perković, Antonija. "Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897

Perković, Antonija. "Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897

Perković, A. (2019). 'Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897

Perković A. Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897

A. Perković, "Digitalni marketing u javnim ustanovama u kulturi Grada Zadra", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:425897