Naslov Online L2 Learning: Teachers' Perspectives
Naslov (hrvatski) Učenje drugog jezika putem interneta: perspektive profesora
Autor Viktorija Izabela Obrovac
Mentor Anna Martinović (mentor)
Član povjerenstva Lidija Štrmelj (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Anna Martinović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivo Fabijanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za anglistiku) Zadar
Datum i država obrane 2020-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Filologija Anglistika
Sažetak Online language learning or distance learning refers to learning via the internet. Given that online language learning has significantly become a component of educational practices, many countries have decided to make the shift from traditional classroom settings towards online learning environments. Nonetheless, it is important to note that recent research on the topic of online learning is focused on blended learning. The purpose of this study was to investigate teacher's perspectives on fully online second language learning, in particular, their views on several elements of language teaching, including aspects of interaction, instructional materials, and learnering styles. In addition, the research also focused on the challenges teachers came accross with interaction in a virtual setting as opposed to interaction in a traditional classroom setting. The study involved 121 English teachers, the majority of which were women (92.62%). Most of the participants had taught online for an average of two years. The instrument included a questionnaire which included Likert-type statements, as well as open-ended questions. The results of this study indicated that teachers generally believed that they were able to engage and interact with learners online. Furthermore, teachers strongly supported the view that online language learning instruction should help learners acquire problem-solving and critical thinking skills applicable to real-life situations. Also, the results showed that teachers believed that online learning is more self-directed and self-regulated. The results revealed that teachers came accross several strengths of fully online language learning, such as teaching one on one, easy access to native speakers, individualized learning, and remote learning. On the other hand, the data collected also revealed several challenges, including including keeping the student focused and engaged, level placement, learner self-motivation, and technical difficulties. The findings may have implications for the further development of fully online language learning and teaching.
Sažetak (hrvatski) Učenje drugog jezika mrežnim putem ili na daljinu odnosi se na učenje koje se odvija putem interneta. Takav način učenja postao je vrlo važna sastavnica obrazovanja u mnogim zemljama. Učenje engleskog kao stranog jezika je jedno od brojnih drugih polja učenja koja se od tradicionalnog načina poučavanja (licem u lice) okreću okolini mrežnog učenja. Ipak, vrijedi spomenuti da se većina istraživanja na temu mrežnog učenja bazira na učenju koje kombinira više okruženja/kombiniranom učenju. Cilj ovog istraživanja bio je istražiti perspektive profesora na potpuno mrežno učenje drugog jezika, točnije, njihove poglede na nekolicinu elemenata poučavanja jezika, uključujući aspekte interakcije, materijale, kao i stilove učenja. Nadalje, istraživanje se također fokusiralo i na izazove s kojima se profesori susreću u mrežnoj interakciji nasuprot onoj licem u lice u tradicionalnoj učionici. U istraživanju je sudjelovao 121 profesor/ica engleskog jezika, od kojih je većina bila ženskog spola (92.62%). Većina ispitanika poučava preko interneta u prosjeku dvije godine. Kao instrument koristio se upitnik koji je uključivao Likertove skale procjene, kao i pitanja otvorenog tipa. Rezultati pokazuju da profesori općenito vjeruju da mogu uspješno komunicirati sa svojim učenicima mrežnim putem. Nadalje, ispitanici su čvrstog stava da bi učenje jezika trebalo pomoći u razvoju vještina za rješavanje problema iz svakodnevnog života, kao i za razvoj kritičkog mišljenja. Također, rezultati pokazuju da profesori smatraju kako je učenje mrežnim putem više usmjereno na pojedinca i kontrolirano samim učenikom. Štoviše, profesori navode nekoliko dobrih strana učenja jezika isključivo mrežnim putem, poput individualnog pristupa učeniku, laka dostupnost izvornih govornika, te učenje na daljinu. S druge strane, rezultati također pokazuju neke izazove koji uključuju zadržavanje pažnje učenika, smještanje učenika na određeni stupanj znanja jezika, samomotivacija učenika te tehničke poteškoće. Saznanja ovog istraživanja će vjerojatno pomoći u daljnjem razvoju potpunog mrežnog učenja i poučavanja jezika.
Ključne riječi
Online second language learning
teacher’s perspectives
strengths and challenges
Ključne riječi (hrvatski)
mrežno učenje drugog jezika
perspektive profesora
dobre strane mrežnog učenja
izazovi mrežnog učenja
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:254641
Studijski program Naziv: Anglistika (dvopredmetni); smjerovi: nastavnički, znanstveni Smjer: nastavnički Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra edukacije engleskog jezika i književnosti (mag. educ. philol. angl.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-03-04 09:03:21