završni rad
Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šabalić, A. (2021). Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, A. (2021). 'Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić A. Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

A. Šabalić, "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711