Naslov Suradnja učitelja i roditelja u waldorfskoj školi
Naslov (engleski) Parent – Teacher Collaboration in Waldorf Schools
Autor Slavica Proroković
Mentor Marija Buterin Mičić (mentor)
Član povjerenstva Jasmina Vrkić Dimić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marija Buterin Mičić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Daliborka Luketić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za pedagogiju) Zadar
Datum i država obrane 2021-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija
Sažetak Suradnja učitelja i roditelja jedna je od najvažnijih stanica na putu prema obrazovnom uspjehu i cjelokupnom razvoju djeteta. Budući da su obitelj i škola glavna okruženja u kojima dijete školske dobi provodi svoje vrijeme, njihova komunikacija i povezanost su neizostavni. Oblici suradnje su mnogobrojni i svi oni u središte interesa stavljaju dijete i njegovu dobrobit. Posebnost alternativnih škola leži u individualnom pristupu svakom učeniku i u odgovoru na njegove interese i potrebe. Waldorfske škole predstavljaju zajednicu učitelja, roditelja i učenika. Učitelji i roditelji na raspolaganju imaju oblike suradnje koji se razlikuju od oblika suradnje u državnim školama. Tako u waldorfskim školama, osim uobičajenih roditeljskih sastanaka i informacija, postoje roditeljske večeri na kojima se iznose najvažnije informacije i traže odgovori na relevantna pitanja. Zatim posjeti roditeljskom domu kao jedan od manje formalnih oblika suradnje, a koji omogućuje povezivanje učitelja ne samo s roditeljima, nego sa cijelom obitelji učenika. Dani roditelja u waldorfskim školama prilika su za zajednički rad i druženje učitelja, roditelja, učenika te svih sudionika odgojno – obrazovnog procesa. Aspekt suradnje učitelja i roditelja u waldorfskoj školi pravi je primjer načina na koji se zajedničkim snagama interes djeteta može staviti na prvo mjesto, sve s ciljem njegovog cjelokupnog razvoja. Waldorfske škole imaju brojne posebnosti, a suradnja učitelja i roditelja svakako je jedna od njih.
Sažetak (engleski) Parent – teacher collaboration is one of the most important stations on the path to educational success and the overall development of children. Since family and school are the main environmenst in which school-age child spends their time, communication and connection between them are indispensable. There are numerous forms of collaboration and each and every one of them has to put the child and his well-being in the center of interest. The peculiarity of alternative schools lies in the individual approach to students and in the response to his interests and needs. Waldorf schools represent a community of teachers, parents and students. Forms of collaboration between teachers and parents in waldorf schools are different than those in public schools. In Waldorf schools, in addition to the usual parent-teacher individual and collective meetings, there are parent-teacher evenings where the most important informations are presented and most important questions are answered. Teacher visits the parental home as one of the less formal forms of collaboration, which allows him to connect not only with the parents, but with the whole student's family. Parent's day in Waldorf schools are an opportunity for teachers, parents, students and all the other participants of educational process to work together and socialize. The aspect of parent-teacher collaboration in Waldorf schools is a real example of the way in which the interest of children can be put first, all with the aim of his overall development. Waldorf schools have many special features and parent – teacher collaboration is certainly one of them.
Ključne riječi
suradnja
roditelji i učitelji
waldorfske škole
Ključne riječi (engleski)
collaboration
parents and teachers
Waldorf schools
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:245100
Studijski program Naziv: Pedagogija (dvopredmetni) Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra pedagogije (mag. paed.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-10-29 14:50:15