Naslov Korporacijsko implementiranje strategije motiviranja i nagrađivanja zaposlenika
Naslov (engleski) Corporate implementation of employee motivation and reward strategy
Autor Marko Telak
Mentor Berislav Bolfek (mentor)
Član povjerenstva Anita Peša (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Berislav Bolfek (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mladen Rajko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za ekonomiju) Zadar
Datum i država obrane 2021-09-08, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Suvremeni pristup razvoja poduzeća sve više za ima za cilj razvoj svojih zaposlenika i njihovih kompetencija. Upravo tim pristupom, u današnje vrijeme se vodi sve veći broj svjetskih poduzeća, nastoji se educirati radnu snagu kako bi što bolje i efikasnije obavljali svoj posao. Upravo razvoj zaposlenika u poduzeću, za samo poduzeće osigurava bolju iskorištenost radne snage, točnije obavljanje radnih zadataka, danas sve nužniji mutitasking, dok za zaposlenik u tom pristupu ima vrijednost učenja, ulaganja u njega i njegov razvoj te osjećaj napredovanja i razvitka unutar poduzeća. Kroz motiviranje, razvoj i učenje, svakako je konačan cilj napredak u poslovanju, a upravo motivacija i nagrada u poslu, dva su bitnija faktora za postizanje tog cilja. Dakako, svaki zaposlenik, situacija, okruženje te brojne druge varijable utječu na ispravno motiviranje i nagrađivanje zaposlenika te se postavlja pitanje na koji način se treba utjecati na njih kako bi se željeni efekt postigao. Ne reagiraju sve osobe na isti način na različite faktore motiviranja i nagrađivanja, a u tom dijelu bitnu ulogu ima menadžment motiviranja i nagrađivanja koji danas ima sve veću ulogu i značaj unutar organizacija. Kroz razne novčane i nenovčane poticaje, nastoji se povećati atraktivnost same organizacije, biti vidljiviji na tržištu rada te stvoriti pozitivnu sliku rada unutar nje te samim tim pristupom nastoji se privući što kvalitetnije kadrove za rad unutar organizacije. Rad se bavi materijalnim i nematerijalnim nagrađivanjima zaposlenika, nastoji se prikazati utjecaj tih faktora na motivaciju zaposlenih. Također, rad definira te opisuje najčešće vrste tih nagrada koje su korištene u korporacijama danas.
Sažetak (engleski) The modern approach to company development is increasingly aimed at developing its employees and their competencies. It is with this approach that nowadays an increasing number of world companies are run, and efforts are being made to educate the workforce in order to do their job as well and efficiently as possible. It is the development of employees in the company, for the company itself ensures better utilization of labor, more accurate performance of tasks, today increasingly necessary mutitasking, while for the employee in this approach has the value of learning, investing in it and its development and a sense of progress and development within the company. Through motivation, development and learning, the ultimate goal is certainly progress in business, and motivation and reward in business are the two most important factors for achieving that goal. Of course, each employee, situation, environment and many other variables affect the correct motivation and rewarding of employees and the question arises how to influence them in order to achieve the desired effect. Not every person reacts in the same way to different factors of motivation and reward, and in that part the management of motivation and reward plays an important role, which today has an increasing role and importance within organizations. Through various monetary and non-monetary incentives, it seeks to increase the attractiveness of the organization, be more visible in the labor market and create a positive image of work within it, and thus seeks to attract the highest quality staff to work within the organization. The paper deals with tangible and intangible employee rewards, it tries to show the impact of these factors on employee motivation. Also, the paper defines and describes the most common types of these awards that are used in corporations today.
Ključne riječi
motiviranje
zaposlenici
nagrađivanje
organizacija
razvoj
zaposlenici
korporacije.
Ključne riječi (engleski)
motivation
employees
rewarding
organization
development
employees
corporations.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:299602
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-11-12 09:43:01