završni rad
Analiza turističke marke „Slavonija“
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. urn:nbn:hr:162:908340

Jukić, Anamarija
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Jukić, A. (2021). Analiza turističke marke „Slavonija“ (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340

Jukić, Anamarija. "Analiza turističke marke „Slavonija“." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340

Jukić, Anamarija. "Analiza turističke marke „Slavonija“." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340

Jukić, A. (2021). 'Analiza turističke marke „Slavonija“', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340

Jukić A. Analiza turističke marke „Slavonija“ [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340

A. Jukić, "Analiza turističke marke „Slavonija“", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340