Naslov Analiza turističke marke „Slavonija“
Naslov (engleski) The analisys of a tourist brand „Slavonija“
Autor Anamarija Jukić
Mentor Gabrijela Vidić (mentor)
Član povjerenstva Božena Krce Miočić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Gabrijela Vidić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Klarin (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za turizam i komunikacijske znanosti) Zadar
Datum i država obrane 2021-10-06, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Proces kreiranja marke turističke destinacije kompleksan je proces i puno ga je teže napraviti nego kod ostalih potrošačkih proizvoda i usluga. Destinacija mora imati izgrađen identitet kako bi bila prepoznata na tržištu, a marketiranjem destinacije taj identitet se povećava. Slavonija je nedovoljno turistički razvijena. Broji malen broj smještajnih objekata, no sa svojim bogatim prirodnim i društvenim resursima ona predstavlja veliki potencijal. U posljednjih nekoliko godina bilježi se povećanje broja noćenja i dolazaka, što predstavlja pozitivan rast u tom dijelu razvoja Slavonije kao turističke destinacije. Očuvanost, raznolikost i ljepota krajolika Slavoniji predstavljaju veliku i glavnu snagu za razvoj turizma, a prate ju i bogata kulturno-povijesna baština te razvijen turizam posebnih interesa – memorijalni turizam. Glavni nedostaci ove regije je taj što ima neprepoznatljiv turistički identitet i nezaokruženu destinacijsku ponudu. Trenutna demografska slika Slavonije prikazuje prijetnju za razvitak turizma u toj regiji, ali s razvitkom turizma otvorila bi se nova radna mjesta te bi se to iseljavanje moglo smanjiti. Glavno načelo razvoja turizma u Slavoniji je partnerstvo između pet slavonskih županija, zatim kvaliteta kulture, autentičnost i kreativnost te okolišna odgovornost. Marketinški ciljevi za razvoj turizma u Slavoniji su: izgraditi imidž i stvoriti prepoznatljivu marku, stvoriti proizvode i potražnju, uspješno komunicirati s tržištem te organizirati i upravljati marketinškim aktivnostima.
Sažetak (engleski) The process of creating a tourist destination brand is a complex process and it is much harder to do than with other consumer products and services. A destination must have a built-in identity in order to be recognized on the market, and by branding the destination that identity increases. Slavonija is not developed enough in terms of tourism. Slavonija is underdeveloped in terms of tourism. It has a small number of accommodation facilities, but with its rich natural and social resources it represents great potential. In the last few years, there has been an increase in the number of overnight stays and arrivals, which is a positive growth in this part of the development of Slavonija as a tourist destination. Preservation, diversity and beauty of the landscape of Slavonia represent a great and main force for the development of tourism, and it is accompanied by a rich cultural and historical heritage and developed tourism of special interests - memorial tourism. The main disadvantages of this region is that it has an unrecognizable tourist identity and an unfinished destination supply. The current demographic picture of Slavonija shows a threat to the development of tourism in the region, but with the development of tourism, new jobs would be created and this emigration could be reduced. The main principle of tourism development in Slavonija is the partnership between the five Slavonian counties, then the quality of culture, authenticity and creativity and environmental responsibility. Marketing goals for the development of tourism in Slavonija are: to build an image and create a recognizable brand, create products and demand, successfully communicate with the market and organize and manage marketing activities.
Ključne riječi
turizam
marketing
marka
destinacija
Slavonija
Ključne riječi (engleski)
tourism
marketing
brand
destination
Slavonia
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:908340
Studijski program Naziv: Kultura i turizam Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) kulture i turizma (univ. bacc. turism. cult.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-11-22 10:50:41