Mataija, M. (2016). Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369
Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369
Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369
Mataija, M. (2016). 'Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369
Mataija M. Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369
M. Mataija, "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369