prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. urn:nbn:hr:162:523762

Barić, Ivana
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Barić, I. (2022). Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762

Barić, Ivana. "Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762

Barić, Ivana. "Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762

Barić, I. (2022). 'Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762

Barić I. Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762

I. Barić, "Brendiranje Japana kroz popularnu kulturu", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:523762