prikaz prve stranice dokumenta Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Mijačika, I. (2016). Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, I. (2016). 'Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika I. Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

I. Mijačika, "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017