prikaz prve stranice dokumenta Primjena digtalnog marketinga u muzejima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena digtalnog marketinga u muzejima
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. urn:nbn:hr:162:254623

Lovrić, Josipa
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Lovrić, J. (2020). Primjena digtalnog marketinga u muzejima (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623

Lovrić, Josipa. "Primjena digtalnog marketinga u muzejima." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623

Lovrić, Josipa. "Primjena digtalnog marketinga u muzejima." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623

Lovrić, J. (2020). 'Primjena digtalnog marketinga u muzejima', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623

Lovrić J. Primjena digtalnog marketinga u muzejima [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623

J. Lovrić, "Primjena digtalnog marketinga u muzejima", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:254623