prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696