prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, Franka
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Gospić, F. (2023). Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, Franka. "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, Franka. "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, F. (2023). 'Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić F. Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

F. Gospić, "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030