doktorski rad
Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2024. urn:nbn:hr:162:504982

Sveučilište u Zadru

Citirajte ovaj rad

Barbir, J. (2024). Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola (Doktorski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, Joško. "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola." Doktorski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, Joško. "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola." Doktorski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, J. (2024). 'Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola', Doktorski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir J. Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola [Doktorski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

J. Barbir, "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola", Doktorski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982