završni specijalistički
Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2024. urn:nbn:hr:162:153778

Zubović, Željka
Sveučilište u Zadru

Citirajte ovaj rad

Zubović, Ž. (2024). Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina (Završni specijalistički). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778

Zubović, Željka. "Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina." Završni specijalistički, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778

Zubović, Željka. "Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina." Završni specijalistički, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778

Zubović, Ž. (2024). 'Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina', Završni specijalistički, Sveučilište u Zadru, citirano: 06.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778

Zubović Ž. Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina [Završni specijalistički]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 06.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778

Ž. Zubović, "Formativnim vrednovanjem do razvoja učeničkih samoregulacijskih vještina", Završni specijalistički, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:153778