Naslov Analiza sadržaja mrežnih stranica crkvenih ustanova u Europi
Naslov (engleski) Analysis of Church Institutions' Websites Content in Europe
Autor Filip Panza
Mentor Marijana Tomić (mentor)
Član povjerenstva Mirko Duić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Martina Dragija Ivanović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Marijana Tomić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za informacijske znanosti) Zadar
Datum i država obrane 2024-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti
Sažetak Ovaj rad istražuje svrhu i važnost mrežnih stranica u crkvenim ustanovama i načina na koje one pomažu obavještavanju i povezivanju zajednice kojoj su usmjereni. Uz tradicionalne metode obavještavanja, poput usmenih obavijesti i tiskanih biltena, takozvano digitalna doba omogućava crkvama uporabu mrežnih stranica, elektroničke pošte, društvenih mreža i mobilnih aplikacija. Nadalje, mrežne stranice crkava fokus stavljaju na svoje informacije, multimedijalne sadržaje, interaktivne alate i online donacije i na taj način jačaju zajedništva i transparentnost crkvenih ustanova. Konačno, kroz analizu literature i analizu sadržaja mrežnih stranica crkava, ovaj će rad pokazati kako suvremene digitalne platforme omogućuju učinkovitije komuniciranje, evangelizaciju i angažiranje vjernika te dodatno privlačenje i povezivanje novih članova. Na primjer, mrežne stranice crkava omogućuju distribuciju propovijedi, najava događaja i obrazovnih materijala, omogućavajući vjernicima dobivanje informacija bez nužne fizičke platforme, odnosno crkve. Također, online donacije postaju sve važniji model financiranja crkava, a analiza i informacije mogu se koristiti za prilagođavanje ili unapređenje sadržaja prema zajednici. Ovaj rad također istražuje kako crkvene ustanove koriste društvene mreže i druge internetske alate kako bi proširile svoj doseg. Isto tako, e-pošta omogućava brz i personalizirani kontakt, dok društvene mreže poput Facebooka, Twittera i TikToka omogućuju dinamičnu i brzu razmjenu informacija. Također, mobilne aplikacije poboljšavaju iskustvo korisnika dajući dostupnost najnovijih vijesti i događanja doslovno na dohvat ruke. Na kraju, ovaj rad istražuje kako digitalna doba i mrežne stranice mijenjaju način na koji crkve i vjernici komuniciraju, naznačujući kako su svijet i društvo toga vremena spremni za inovacije, te kako je prilagodba ključ za daljnji uspjeh.
Sažetak (engleski) This paper explores the strategic use of websites by church institutions, highlighting their significance in modern religious practice. The study examines how these digital platforms serve various functions, such as evangelization, community engagement and the dissemination of religious content. By analyzing the websites of church institutions in Poland, Slovakia, Czechia and Croatia, the paper provides a comparative overview of their effectiveness. Church websites play a crucial role in enhancing the church’s outreach and fostering a sense of community among believers. They serve as a central hub for disseminating information, including pastoral letters, prayer and liturgical texts, and catechetical resources. These platforms enable the church to maintain a continuous connection with its followers, offering spiritual guidance and support. The analysis reveals that the content and presentation of these websites significantly impact their effectiveness. Websites that incorporate multimedia elements, such as videos, interactive graphics, and high-quality images, tend to engage visitors more effectively. Additionally, the use of accessible and relatable language enhances the connection with the audience, making the content more engaging and easier to understand. The study also highlights the importance of regularly updating website content to keep it relevant and engaging. This includes posting news updates, upcoming events, and interactive elements that encourage participation and interaction among the community members. By doing so, church institutions can ensure that their digital presence remains vibrant and engaging. Overall, the research underscores the transformative potential of digital platforms in modern religious practice. By effectively utilizing websites, church institutions can extend their reach, deepen their connection with the community, and promote spiritual growth. The study concludes that investing in high-quality digital content and presentation is essential for maximizing the impact of church websites.
Ključne riječi
mrežne stranice
digitalizacija
informacije
crkvene ustanove
Ključne riječi (engleski)
web pages
digital world
church institutions
information
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:718702
Studijski program Naziv: Informacijske znanosti (jednopredmetni) Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra informacijskih znanosti (univ. mag. inf.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-09-19 08:39:26