diplomski rad
Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2024. urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, Agata
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Zrilić, A. (2024). Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, A. (2024). 'Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić A. Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

A. Zrilić, "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049