Viduka, M. (2024). Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650
Viduka, Martina. "Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650
Viduka, Martina. "Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650
Viduka, M. (2024). 'Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650
Viduka M. Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650
M. Viduka, "Ključne pretpostavke uspješnog odgojnoobrazovnog djelovanja u radu s hiperaktivnom djecom – mišljenja odgojitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:911650