prikaz prve stranice dokumenta Organizacija marketinške funkcije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Organizacija marketinške funkcije
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, Katarina
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Mikulandra, K. (2017). Organizacija marketinške funkcije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, K. (2017). 'Organizacija marketinške funkcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra K. Organizacija marketinške funkcije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 18.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

K. Mikulandra, "Organizacija marketinške funkcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.