diplomski rad
Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. urn:nbn:hr:162:191458

Šarić, Anđela
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Šarić, A. (2017). Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458

Šarić, Anđela. "Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458

Šarić, Anđela. "Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458

Šarić, A. (2017). 'Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458

Šarić A. Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 19.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458

A. Šarić, "Utjecaj strategija motiviranja na djelatnike u maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:191458