Milohnoja, J. (2021). Marketinške specifičnosti društvene mreže (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354
Milohnoja, Julia. "Marketinške specifičnosti društvene mreže." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354
Milohnoja, Julia. "Marketinške specifičnosti društvene mreže." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354
Milohnoja, J. (2021). 'Marketinške specifičnosti društvene mreže', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354
Milohnoja J. Marketinške specifičnosti društvene mreže [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354
J. Milohnoja, "Marketinške specifičnosti društvene mreže", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:827354