Colić, A. (2021). Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437
Colić, Ante. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437
Colić, Ante. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437
Colić, A. (2021). 'Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437
Colić A. Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2021 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437
A. Colić, "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437