Vidić, T. (2018). Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228
Vidić, Tomislav. "Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228
Vidić, Tomislav. "Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228
Vidić, T. (2018). 'Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228
Vidić T. Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2018 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228
T. Vidić, "Poslovna etika u promidžbenim aktivnostima", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:020228