Jukić, K. (2020). Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493
Jukić, Katarina. "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493
Jukić, Katarina. "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493
Jukić, K. (2020). 'Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493
Jukić K. Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493
K. Jukić, "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:938493