Naslov | Poslovno komuniciranje: prošlost, sadašnjost i budućnost |
Naslov (engleski) | Business communication: past, present and future |
Autor | Sara Jurić-Grgić |
Mentor | Linda Martić Kuran (mentor) |
Član povjerenstva | Branko Peran (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Linda Martić Kuran (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Mirko Goreta (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Knin |
Datum i država obrane | 2022-07-19, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment |
Sažetak | Poslovna komunikacija je proces razmjene informacija između zaposlenika unutar i izvan
tvrtke. Učinkovita poslovna komunikacija način je na koji zaposlenici i uprava međusobno
komuniciraju kako bi postigli organizacijske ciljeve i bili što više usklađeni s temeljnim
vrijednostima tvrtke. Stvarnost poslovnih organizacija je da ljudi moraju učinkovito djelovati
unutar tih organizacija, a komunikacija je alat koji omogućuje da se to učini učinkovito. Važno
je shvatiti da su tradicionalni komunikacijski obrasci poslovne komunikacije uvelike
izmijenjeni, a te su promjene u komunikacijskim obrascima sveprisutne u organizacijama.
Trenutno su poduzeća pod utjecajem četvrte industrijske revolucije, koncepta koji se temelji na
razvoju potpuno automatizirane i inteligentne proizvodnje, koja omogućuje potpuno
autonomnu komunikaciju između ključnih igrača u tvrtki. U ovom radu će se dati pregled
poslovne komunikacije u prošlosti, danas i kakve su naznake za budućnost. Suvremeni
komunikacijski alati koji su se pojavili u proteklih dvadesetak godina, kao što su internet i
mobilni uređaji, promijenili su način na koji ljudi komuniciraju ne samo u svakodnevnom
životu, već i u poslovnim scenarijima. Postoje dvije nove sile koje pokreću inovacije u
komunikaciji, internet i globalizacija |
Sažetak (engleski) | Business communication is the process of exchanging information between employees inside
and outside the company. Effective business communication is the way employees and
management communicate with each other in order to achieve organizational goals and be as
aligned as possible with the company's core values. The reality of business organizations is that
people must operate effectively within these organizations, and communication is the tool that
enables this to be done effectively. It is important to understand that the traditional
communication patterns of business communication have been greatly altered, and these
changes in communication patterns are ubiquitous in organizations. Currently, companies are
under the influence of the fourth industrial revolution, a concept based on the development of
fully automated and intelligent production, which enables fully autonomous communication
between key players in the company. This paper will give an overview of business
communications in the past, today and what they are for the future. Modern communication
tools that have appeared in the past twenty years, such as the Internet and mobile devices, have
changed the way people communicate not only in everyday life, but also in business scenarios.
There are two new forces driving innovation in communications, the Internet and globalization |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:121:113564 |
Studijski program | Naziv: Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Pristup korisnicima matične ustanove |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-10-18 12:36:40 |