Periša, I. (2016). RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024
Periša, Ivan. "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024
Periša, Ivan. "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024
Periša, I. (2016). 'RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024
Periša I. RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024
I. Periša, "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA
KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024