prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2018. urn:nbn:hr:125:809683

Cindrić, Dorjan
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Cindrić, D. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683

Cindrić, Dorjan. "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683

Cindrić, Dorjan. "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683

Cindrić, D. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683

Cindrić D. UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683

D. Cindrić, "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683