prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2019. urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Stojanović, M. (2019). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, M. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović M. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

M. Stojanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288