završni rad
Marketing turističke destinacije - grad Pula
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2021. urn:nbn:hr:125:827225

Broznić, Brankica
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Broznić, B. (2021). Marketing turističke destinacije - grad Pula (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225

Broznić, Brankica. "Marketing turističke destinacije - grad Pula." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225

Broznić, Brankica. "Marketing turističke destinacije - grad Pula." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225

Broznić, B. (2021). 'Marketing turističke destinacije - grad Pula', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225

Broznić B. Marketing turističke destinacije - grad Pula [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225

B. Broznić, "Marketing turističke destinacije - grad Pula", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:827225