prikaz prve stranice dokumenta Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2021. urn:nbn:hr:125:959892

Obajdin, Nives
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Obajdin, N. (2021). Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892

Obajdin, Nives. "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892

Obajdin, Nives. "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892

Obajdin, N. (2021). 'Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892

Obajdin N. Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892

N. Obajdin, "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892