završni rad
ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2022. urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, Tena
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Krsnik, T. (2022). ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, Tena. "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, Tena. "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, T. (2022). 'ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik T. ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

T. Krsnik, "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593