prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2016. urn:nbn:hr:125:178493

Preni, Robertina
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Preni, R. (2016). UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493

Preni, Robertina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493

Preni, Robertina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493

Preni, R. (2016). 'UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493

Preni R. UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493

R. Preni, "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493