prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2021. urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Sudac, M. (2021). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, M. (2021). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac M. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

M. Sudac, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093