prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2016. urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, Jelena
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel

Citirajte ovaj rad

Kontuš Staraj, J. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, Jelena. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj, J. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

Kontuš Staraj J. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379

J. Kontuš Staraj, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGA PODUZEĆA ENTRADA D.O.O. ŠUŠNJEVICA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173379