Sažetak | Kroz ovaj završni rad čitatelj će se upoznati s mnogim pojmovima vezanim uz poslovno
komuniciranje i videokonferenciju koji su u daljnjem tekstu protumačeni. Poslovno
komuniciranje kao vrlo složen proces koji se odvija putem različitih medija. Također, u novije
doba dolazi do razvijanja informatičkih rješenja, te se sve više koriste ona suvremena. Javljaju se
verbalna i neverbalna komunikacija kao značajni faktori. Dok je 1964. godine kad je predstavljen
prvi uređaj za videokonferenciju, to značilo samo još jedan od napredaka u tehnologiji, danas se
predstavlja kao praktično rješenje, koje sa sobom donosi uštede na području troškova službenih
putovanja, poboljšava komunikaciju i suradnju među kolegama i poslovnim partnerima, te
olakšava posao i pruža mogućnost upoznavanja osoba koje se nikada u realnosti ne bi uspjeli
sastati. Sve to dovodi do većeg razvoja videokonferencija. Oblik komunikacije kojom se prenose
i zvuk i video prikaz između dvije ili više osoba na različitim lokacijama. Razvijaju se novi alati,
neki od njih protumačeni su u daljnjem tekstu, kao Skype, Google Hangouts, Team Viewer i
Adobe Connect. Osim u poslovnom komuniciranju, razvoj novih alata, jednostavnih za
korišetenje dovodi do poboljšanja komunikacije i u privatnom životu ljudi.Videokonferencijska
oprema može biti vrlo jednostavna, jer kameru, mikrofon, zvučnik i alat za video konferenciju se
može pronaći u novijem mobilnom uređaju. Ipak za velika poduzeća sa većim brojem korisnika
i puno videokonferencijskih sastanaka, ta tehnologija zahtjeva veće uloge tj. konstantnu
prilagodbu poduzeća na dinamično tržište. Također je provedeno kratko istraživanje, s čijim će se
rezultatima čitatelj upoznati kroz rad. |