Perković, P. (2019). Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, Petra. "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković, P. (2019). 'Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
Perković P. Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015
P. Perković, "Komparativna analiza percepcije etičnosti marketinških komunikacija s aspekta oglašivača i potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:600015