prikaz prve stranice dokumenta Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Piplica, J. (2020). Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, Josipa. "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica, J. (2020). 'Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

Piplica J. Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592

J. Piplica, "Strategija internetske marketinške komunikacije poduzeća Zagreb Inspekt d.o.o. na tržištu poslovne potrošnje", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:945592