prikaz prve stranice dokumenta Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:636680

Zokić, Anamarija
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Zokić, A. (2020). Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680

Zokić, Anamarija. "Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680

Zokić, Anamarija. "Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680

Zokić, A. (2020). 'Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680

Zokić A. Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680

A. Zokić, "Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636680