Madirazza, N. (2021). Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195
Madirazza, Nikša. "Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195
Madirazza, Nikša. "Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195
Madirazza, N. (2021). 'Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195
Madirazza N. Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195
N. Madirazza, "Usporedba financijskih pokazatelja poslovanja i percepcije vrijednosti brendova odabranih telekomunikacijskih operatera na hrvatskom tržištu", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857195