prikaz prve stranice dokumenta Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:549341

Kotrman, Mirela
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Kotrman, M. (2021). Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

Kotrman, Mirela. "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

Kotrman, M. (2021). 'Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 24.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

Kotrman M. Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 24.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

M. Kotrman, "Influencer marketing u Hrvatskoj na primjeru medijskog brenda JoomBoos", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549341

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.