Grbin, L. (2021). Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155
Grbin, Luka. "Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155
Grbin, Luka. "Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155
Grbin, L. (2021). 'Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155
Grbin L. Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155
L. Grbin, "Marketinški i financijski aspekt razvoja novog proizvoda na primjeru trajektne luke Tkon", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549155