Duspara, L. A. (2021). Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:481801
Duspara, Lucija Antonela. "Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:481801
Duspara, Lucija Antonela. "Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:481801
Duspara, L. A. (2021). 'Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:481801
L. A. Duspara, "Strategija integrirane marketinške komunikacije za smještajne objekte odabranog poljoprivrednog gospodarstva", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:481801