Žutić, M. (2021). Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510
Žutić, Manja. "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510
Žutić, Manja. "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510
Žutić, M. (2021). 'Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510
Žutić M. Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510
M. Žutić, "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510