Marinov, V. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, V. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov V. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
V. Marinov, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108