Vidović, D. (2022). Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437
Vidović, Dina. "Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437
Vidović, Dina. "Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437
Vidović, D. (2022). 'Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437
Vidović D. Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437
D. Vidović, "Istraživanje tržišta u svrhu tržišne diferencijacije na primjeru usluge dugoročnog najma vozila", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:700437