Klarić, D. (2022). Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233
Klarić, Dragan. "Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233
Klarić, Dragan. "Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233
Klarić, D. (2022). 'Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233
Klarić D. Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233
D. Klarić, "Praćenje i analiza rezultata Google oglašavanja: studija odabranog slučaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399233