prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing na primjeru turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing na primjeru turističke agencije
Zagreb: Sveučilište VERN, 2023. urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, Marta
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Bojka, M. (2023). Digitalni marketing na primjeru turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka, M. (2023). 'Digitalni marketing na primjeru turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

Bojka M. Digitalni marketing na primjeru turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977

M. Bojka, "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977