Tot, N. (2023). Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, Nika. "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot, N. (2023). 'Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
Tot N. Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 26.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141
N. Tot, "Mogućnost primjene alternativnih oblika promocije radi jačanja brenda odabranog telekomunikacijskog operatera", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958141