Miniri, M. (2018). Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri, M. (2018). 'Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
Miniri M. Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102
M. Miniri, "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102