prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju
Zagreb: Sveučilište VERN, 2023. urn:nbn:hr:146:849121

Obad, Petra
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Obad, P. (2023). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, Petra. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, Petra. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, P. (2023). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad P. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 02.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

P. Obad, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121