Džajić, D. (2023). Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037
Džajić, Dragana. "Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037
Džajić, Dragana. "Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037
Džajić, D. (2023). 'Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037
Džajić D. Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037
D. Džajić, "Komparativna analiza primjene digitalnog marketinga malih poduzeća na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:882037